czwartek, 25 lutego 2016

Ważna sprawa

Najpiękniejsza, i niebezpiecznie piękna.




Długo wahałam się czy aby na pewno dodać ten post.
Możecie być pewni, że bez powodu Wiktoria nie piszę notki, c'nie?
I nie chodzi tutaj o zakończenie historii, nie chcę was znowu zawieźć.
Po prostu dłuższy czas nie mam już pomysłu na dwunasty rozdział.
To znaczy, może nie tak..coś tam w głowie wiruję, pytanie brzmi czy wy to chcecie xDD
Czy chcecie już Leonettę, czy kolejne męczenie się z przemyśleniami tej pary?
Zaczynam mieć wrażenie, że z rozdziału na rozdział zaczyna wam się to opowiadanie nadzwyczaj nudzić, nie ma co zaprzeczać ^-^
Mogę napisać rozdziały do siedemnastki, tylko kto to będzie czytał?
25 osób "czyta", za to komentuję 11, różnica jest ogromna, prawda? xDD
Znowu o tym napierdziela, ugh, wiem.
Chcę wiedzieć co wy myślicie na ten temat i czy podrzucacie jakiś pomysł co do kolejnego rozdziału? Czego oczekujecie? 
Czekam na opinię na ten temat, i liczę że jakoś mi pomożecie, może wtedy najdzie mnie pomysł lub wena i napiszę coś fajnego ;)
Jestem dziwna, bo 13 i 14 pójdzie sprawnie, ale co z tym? ;D
Zakładki co do nowego story są już, ale nie chcę też zostawiać tego bo się trochę przywiązałam, że tak powiem.
To sobie porę znalazła, już tydzień męczę się z chorobą i kolejnym antybiotykiem, ktoś zazdrości? Nie ma czego ;*


Wikson 

11 komentarzy:

  1. Też jestem chora XD
    Współczuję :/
    Ja tam chcę Leonettę, ale teraz to może za szybko :D
    Zrób jak chcesz, ja w sumie mogę poczekać, ale możesz dać teraz, też będę szczęśliwa :D
    Wiem, pisze bez ładu i składu, ale mam gorączkę, więc mam usprawiedliwienie XD
    Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym trochę poczekała z tą Leonettą.
    Sama się sobie dziwie, że to napisałam. Bo ja zawsze chce żeby byli ze sobą szybko. Zmienna jestem heh.
    I mnie Twoje opowiadanie nie nudzi!
    Nigdy mi się nie znudzi!
    Hmmmm aktualnie nic nie przychodzi mi konkretnego do głowy co byś mogła napisać. Kurde sorry wiem, że nie pomagam. Jak mi coś wpadnie to się tutaj zgłosze;**
    A może Leonetta tez to nie taki zły pomysł? Zawsze później mogą się rozstać przez powrót tej jego żony czy kogoś tam.
    Weny!
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie!!! Zdrówka życzę!
      Kuruj się kochana! Współczuję z powodu choroby. Nikt nie lubi być chorym :(
      Trzymaj się cieplutko! ❤

      Usuń
  3. Ja bym chciała leonette już. Nie wiem zrobisz jak zechcesz. Ale w rozdziale mogło by być spotkanie leonetty. Nie mówię że mają być po nim razem to już twój wybór. Ale tak spotkanie i może jakaś mała próba zbliżenia Leona do Violi. Ja bym tak zrobiła. I twoje opowiadanie nie nudzi uwierz mi. Msm nadzieję że ci pomogłam. Besos Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Gif *o*
    Tak w ogóle to:
    Witaj kochana!
    Ty dalej chora? To mi się kuruj a nie blodżem zajmiesz! :-3
    Chociaż miałam cichą nadzieję, że jak wejdę to już będzie rozdział xD
    Ale posłuchaj mnie uważnie:
    Kiedyś już Ci mówiłam żebyś sie do niczego nie zmuszała.
    Kto nam broni poczekać dłużej na rozdział?
    Hello, ona jest chora!
    A co do Leonetty...
    Rowniez myśle iż to trochę za szybko.
    Wiesz, na początku się nienawidzili...
    Chyba że...
    Uwaga! Genialny pomysł!
    Bedą udawać parę zeby wkurzyć Holly, ale tak naprawdę jeszcze nią nie bedą?
    Co ty na to?
    Liczę że przydałam się choc trochę ^.^

    Zdrówka i weny!

    Blake x

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się tam twoje opowiadanie nie nudzi ;)
    Szczerze mówiąc to jest mi obojętne czy leonetta będzie teraz czy później. Ważne, żeby była :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie jest krzyż? Gdzie jest krzyż?

    To nie ten protest ...

    WIKUSIA! ♥
    Kochanie moje najpiękniejsze, najzdolniejsze zdrowiej rybko, bo ja tu czekam na Twoje cudeńko i nie ważne, kiedy będzie Leonetta, ja będę z Tobą cały czas, mam nadzieję, że o tym wiesz.
    Pisz tak, abyś TY była zadowolona ♥♥♥

    KOCHAM :*

    Olivie x

    OdpowiedzUsuń
  7. Królowa przyszła, hehe
    I mówi że masz pisać dalej bo cię dyby czekają.
    No i idzie na audiencję dlatego na razie masz czas na pisanie, ale jak wróci to będzie źle, nawet bardzo.
    *królewska pieczęć*

    Reina Solitaria.
    (Dawna Crazy D. - lol, coś mnie bierze na średniowieczne klimaty, ale to dziwne bo ja ich nienawidzę tak samo jak historii którą zresztą są. No nic, będę chora.)
    A jak już o chorobie to mam kolejny rozkaz (jprdl, chyba serio będę chora). Mianowicie każe ci zdrowieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ♥
    Na sam początek, życzę dużo zdrówka :*.
    Ja już w miarę się wykurowałam, ale nadal jestem osłabiona.
    Dobra, przechodzę do sedna, bo czas mnie goni.

    Zgadzam się z Oliwią w 101%! Wiesz, czego ja oczekuję? Żebyś ty była zadowolona z tego, co napiszesz ♥. Nieważne czy Leonetta będzie teraz, czy też później. Istotne jest, byś ty nie musiała męczyć się z pisaniem rozdziałów, bo to ma być przyjemność ;*.

    Pamiętaj, że mnie się tak prędko stąd nie pozbędziesz :D.
    Więc cokolwiek nie postanowisz, to będziesz zmuszać czytać moje denne komentarze xD ♥

    Do następnego!
    Dużo weny, kochana! :*
    Hana

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz.. Sama nwm czy chciałabym już Leonette. Jeśli tak będzie ci lepiej, tak napisz. Będe czytac. Wcale nie zanudzasz.
    Chora. Uu. Współczuję i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett