niedziela, 5 lipca 2015

Notka informacyjna


Hej miśki ♥ !
Pewnie się zastanawiacie co ta głupiutka Wika zrobiła i
dlaczego usunęła rozdziały .
Właśnie dlatego ten post .
Dorwałam się do komputera choć mama krzyczała XD
 Otóż na co-najmniej parę godzin mam siłę a następnie
po raz kolejny dostanę tej cholernej gorączki
Ugh ale ja nie o tym -.-
Kochani doszłam do wniosku że naprawdę nie potrafię
pisać tego opowiadania . Szósty rozdział napisałam
ledwo , właśnie dla was . Ale podjęłam decyzję
Dziś do mojej głowy przyszedł pewien pomysł .
Kiedy leżałam z gorączką ( 38 stopni ) nagle
mnie olśniło i mam już w głowie nowe
opowiadanie, który mam nadzieję wam się spodoba.
Wiem , że połowa was może i będzie zadowolona a może
i nie . Ale skoro się męczę z tym to po co mam pisać
na siłę ?
Mam nadzieję , że spodoba wam się nowa historia
Jutro idę do lekarza także życzcie powodzenia (nabawiłam
się anginy ropnej )
Postaram się dodać zakładkę * Bohaterowie * a także w następną
sobotę next
Trochę się rozpisałam nie ?

Ps : Wybaczcie jeśli nie skomentuje waszych blogów
Postaram się ale nic nie obiecuję . Możliwe że będę 
musiała leżeć przez cały czas na łóżku . 


Kocham was ♥

Maggie

11 komentarzy:

  1. Hej ;**
    Trochę szkoda, że kończysz stare opowiadanie, ale znając ciebie i twój ogromny talent następne też będzie wspaniałe <33
    Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia <33
    Czekam na kolejne, boskie opowiadanie <3
    Kocham ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać ♥
    Życzę ci zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: po raz kolejny życzę Ci zdrówka!
    A ty zamiast leżeć do kompa lecisz XDD.
    Mniejsza.
    Trochę szkoda, że usunęłaś tamtą historię, ale Cię rozumiemy ;-)
    Nie miałaś pomysłu na tą historię, więc fajnie, że zaczniesz coś, na co masz wenę.
    Poczekamy ♥
    Pisanie ma sprawiać przyjemność, a nie być z przymusu.
    Ja zawsze to sobie powtarzam i daje mi to porządnego kopa kiedy nie mam na nic ochoty.
    Tak więc nabieraj wenki na nową historie i zdrowiej!
    Taka chora w wakacje... :-/
    słabiutko.
    Pamiętaj też co Ci napisałam w sprawie nabierania weny.
    Może Ci się kiedyś przydać.
    Choć usunęłaś tamte rozdziały, więc komentarz z moim motywatorem pewnie też usunięty :-(
    Tak więc:
    Jeżeli tylko masz chodź najdrobniejszą wenę, zapisuj gdzieś swój pomysł.
    Komputer, jakiś zeszyt, wszystko.
    Pamiętaj, aby pomysł Ci nie uciekł.
    Jeżeli nie masz pomysłu, to nie zmuszaj się do pisania.
    Posłuchaj jakiejś piosenki, obejrzyj film, lub przeczytaj książkę, dzięki którym nabierzesz weny.
    Tak więc kuruj się Wika!
    I weny!
    Fajnie, że masz pomysły na coś nowego :-)

    Love, Blake♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na nową historię ^^
    I łady gif i piękny avek <3
    Zdrooowiej Wika, bo wakacje uciekną ;/
    I co ja jeszcze chciałam napisać...
    Ech, nie wiem.
    Duuuużo zdrowia i powodzenia w pisaniu.
    Jak tylko się wykurujesz, oczywiście <3
    Czekam na nową historię ;*

    Coś chyba nieogarnięty kom wyszedł. Ups, gorącoo
    Ale powiem ci jeszcze, że czasem tak jest, że podczas gorączki przychodzą najlepsze pomysły (bądź najdziwniejsze, które nie mają prawa bytu)
    No, także zdrowia
    Buźki, Naty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczko, oczywiście, że nie ma co pisać czegoś na siłę. ♥
    Z D R O W I A przede wszystkim.
    Rozumiem męczarnie nad rozdziałami z których nie jestseśmy zadowoleni..
    Biedna Wika musi w wakacje chorować, a pogoda genialna </3
    A więc.. Czekam na opowiadanie
    i na bohaterów nowych oczywiście ♥
    Weny ;**

    Kochu,
    Need.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej, kicia!
    Czekam z niecierpliwością!
    Kocham i pozdrawiam ♡



    Lilly xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko :-*
    I rozumiem, po co pisać na siłę?
    Czekam na rozdziały nowego już opowiadania :)
    Roxita

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo biedactwo!!
    Zdrowiej i to szybko.
    Dzięki za zaproszenie!
    Będę czytała!!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*
    P. S. Zajrzyj także do mnie http:// leonivioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej hej :) trafiłam tutaj dzisiaj pierwszy raz, bo szukam fajnych opowiadań do czytania :) więc zaczynam Cię obserwować i czekam na nowość od Ciebie :) a teraz poczytam sobie shoty :D w wolnym czasie zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;) buziaki xoxo ZDROWIEJ! ;)

    http://jorgemyuniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana. Dlaczego to zrobiłaś i nie pozwoliłaś mi nawet przeczytać ostatniego rozdziału, a co najważniejsze nie mogłam go skomentować :///
    Obrażam się na Ciebie... Hahaha. Nie potrafię :**
    Przepraszam, że tak późno daje po sobie jakikolwiek znak życia, ale miałam małe zamieszanie jak zawsze (Mama chce, abym pojechała do babci na kilka dni, bo u niej sobie spokojnie wypocznę bez internetu i braci, ale dalej upieram się, aby nie jechać. Oczywiście mogę, ale na weekend :>> Może mi się uda przekonać mamę.)
    Celem tego komentarza jest oznajmienie, że jestem tutaj i na razie nigdzie się nie wybieram <3
    Czekam na nowe opowiadanko, które z pewnością ukaże nam nową wspaniałą historię :33
    Loffki <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powodzenia z chorobą, jeżeli już jest dobrze, to wiedz, że przeczytałam ten post wcześniej, ale nie skomentowałam, bo nie miałam czasu, a później zapomniałam, ale tak czy inaczej powrotu do zdrowia nadal życzę jakby co :**
      U mnie już lepiej, więc Tobie też tego życzę :**

      Usuń

Theme by Violett