wtorek, 14 lipca 2015

Sorpresa ! ♥


                                                             



Cześć miśki ;*
Dziś niespodzianka dla was ♥
Serdecznie zapraszam na bloga, którego założyłam wspólnie z All you need is believe
Zachęcam do zamawiania Shotów, a takżę przeczytania pierwszego postu ^-^
Napisałyśmy go wspólnie , mam nadzieję , że wam się spodoba .
Oto link :  >  LINK     <

Ogłoszenia :  
Niżej jest pierwszy rozdział, wasze komentarze mnie mega motywują !
Naprawdę chcę wiedzieć ile was czyta te moje wypociny ♥
A także nie wiem czy pojawi się w sobotę next , najprawdopodobniej
będę na wakacjach a tam nie będę miała komputera , wifi będzie
Także skarby jakby co nie zdziwcie się ;*

( Otro dia mas - Lodovica ) - Kocham wy też ? ?



Maggie ;*

9 komentarzy:

  1. Jak najszybciej wejdę na bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział, fajnej zabawy na wczasach i idę czytać ;)
    Sofie ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostalas nominowana do LBA u mnie na blogu fedecescaforever.blogspot.com

      Usuń
  3. Zapraszam na nowego bloga!
    Prolog już jest ;*
    http://called-out-your-name-leonetta.blogspot.com

    PS. Madzia możesz aktualizować zakładkę.
    PS 2 Przepraszam za spam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett