czwartek, 24 grudnia 2015

Merry Christmas

                                                                                      





Hej, miśki <3
Przybywam i ja ze świątecznymi życzeniami.
Ten dzień jest dla mnie niezwykły, nie tylko z powodów świąt,
ale też minął rok od mojego pojawienia się na blogerze.
Nigdy nie będę żałowała tych pięknych chwil, odkryłam pasję,
jestem z wami! ♥
Życzę wam przede wszystkim spełnienia marzeń!
Więcej wspaniałych chwil ,wiary w siebie.
Mam nadzieję, że rok 2016 będzie lepszy ^^
Mile spędzonego czasu wśród rodziny!
Kocham was! ♥


Wika xoxo


11 komentarzy:

  1. Dziękuję za zyczenia ;*
    Również życze Ci wesołych świąt i szczęśliwego 2016 roku! <3
    I gratuluję roku na blogerze <3
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!
    Szczęśliwego Nowego Roku 2016!
    Gratuluje z powodu roku na blogerze!

    ❤❤❤❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dwa razy mi wysłałaś, a ja tak mało, bo nie jestem zbyt dobra w życzeniach.
    Ale się postaram teraz ^^
    Wikuś życzę ci wszystkiego najlepszego na święta, dużo zdrowia, dużo weny na kolejne rozdziały i żebyś dalej była taka cudowna <33
    Udanego sylwestra, dużo przyjaciół (takich prawdziwych) i spełnienia marzeń, po prostu ♥
    Gratulacje z okazji rocznicy! ^^
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję nawzajem!!! :)
    Zapraszam do mnie miloscjestprawdziwaiszczera.blogspot.com
    leonivioletta.blogspot.com
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt!
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, prezentów, czasu spędzonego w gronie bliskich i czego tam sobie zapragniesz! Przede wszystkim większej śmiałości, wiary w siebie oraz natchnienia na nowy roczek! I tak dodatkowo, żebyśmy zaczęły więcej pisać. ;)
    Kocham. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ♡♡♡
    Tobie życzę dużo szczęścia, zdrowia i weny ;*
    No i dobrych ocen !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pani życzonka złożyłam prywatnie, ale to nie znaczy że nie mogę zrobić tego tutaj ^.^
    Przede wszystkim życzę Ci wielu sukcesów. Abyś dalej nam się rozwijała, pokazywała swój talent i oczarowywała nas nowym opowiadaniem.
    Oczywiście Świąt w gronie rodzinnym.
    Aby 2016 był o wiele lepszy niż 2015.
    Oczywiście abyś wytrwała jeszcze 1000 razy tyle na bloggerze!
    Wow, to już rok... :-")
    Szybko zleciało, prawda?

    Feliz Navidad!

    Blake

    OdpowiedzUsuń
  8. Merry Christmas Everyone! ♥

    Mam nadzieję, ze wypoczniesz sobie przez te Święta i nabierzesz siły na dalsze miesiące szkoły :>. Obyś pisała dla nas jak najdłużej! Życzę ci także tysiąca pomysłów na opowiadanie :*

    Milion buziaków ♥
    Han

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje z okazji roku na blogu !! ♥ !!

    Szczęśliwego Nowego Roku i Wesołych Świat !
    Sysia ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Znaczy kończą się, ale...
    No ale no.
    Szampańskiego sylwestra i szczęśliwego nowego roku 8)
    Gratki z okazji roku na bloggerze! ♥ Obyś była jak najdłużej :*

    Pozdrawia i ściskam ♥

    Dżulia.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett