wtorek, 8 grudnia 2015

00: Początek

                             
   
                                                             Przeczytajcie notkę.             

                                                        
                                                                           Płyną statki uczuć,
                                                                                                      po morzach niepewności. ~

                                                      





Włochy. 
Aksamitny zapach lata, najpiękniejszego miasta. Tłumy ludzi przepychających się wśród tłoku wieżowców. Zapach, który unosi się wokoło. Razem z Jamiem przemierzamy aleję parku. Obok nas dumnie kroczy moja najlepsza przyjaciółka. Wiatr rozwiewa kasztanowe włosy zachęcając do wspólnego tańca. Chłopak od czasu do czasu całuje kąciki ust lekko się uśmiechając. Zniesmaczona brunetka odchrząkuje głośno.
- Gołąbeczki, możecie przestać? To się robi męczące - jęczy z obrzydzeniem. Szybko muska mój policzek i zadowolony uśmiecha się figlarnie.
- Fran, nie bądź zazdrosna  - śmieje się cicho. 
Prycha i ze łzami w oczach odchodzi w zupełnie innym kierunku. Posyłam mężczyźnie groźne spojrzenia. Nie miałam pojęcia, że jest takim głąbem. 
- Dobrze wiesz, że przeżyła traumę, Jamie. Dolewasz oliwy do ognia - syczę zdenerwowana jego zachowaniem. 
Zdążył poznać całą jej historię. Od początku aż do końca. Do tej chwili o tym co działo się w jej życiu wiemy jedynie ja i on. To zbyt bolesna sprawa. 
- Ale kochanie...
- Nie. Przemyśl swoje zachowanie, wtedy porozmawiamy - oznajmiam stanowczo i oddalam się od brązowookiego.  
Zawiedziony macha ręką na pożegnanie, dzięki czemu mogę dostrzec jego smutny wyraz twarzy. 
Wszystko co czuła włoszka w tamtej chwili wciąż siedzi w mojej głowie. Skrzywdził tą niewinną istotkę, rozrywając jej serce na drobne kawałeczki. A ona go kochała, bardzo kochała. 
Diego okazał się być perfidnym kłamcą. Widoczne chmury na niebie zastępuje złowroga mgła. Szarość nie pozwala mi spojrzeć na postać, która w pewnym momencie zderza się z moim ciałem. Z hukiem upadam na kamienie.
- Nic ci nie jest? - dostrzegam przepiękne szmaragdowe oczy i urocze dołeczki. 
Kurcze, co za przystojniak.










                                                                                             ///
                                                  Nie wiem co robić, żeby było więcej komentarzy.
                                                                          Głosujcie w ankiecie.   
                                                      Chcecie teraźniejsze, czy to opowiadanie?
                                                                  Czekam także na opinie niżej ^^





                                                                                      Wika <3
                                         

25 komentarzy:

  1. O ho, ho!
    Cóż za świetny początek! Ja na pewno będę czytać.
    Matko, kiedy next?
    Wiedz, że będę czekać.
    To Lełon się z nią zderzył?! Ło matko!
    Czekam bardzo niecierpliwie na 01!
    Ptyś zapraszam do mnie!
    Czekam.

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że głosujesz na to opowiadanie?
      Bardzo dziękuje za komentarz <3

      Usuń
  2. Ja wolę to aktualne, bo mnie ciekawi, ale to by mogło być następne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiesz, że ja jestem za starym, ale ten prolog... huhu, nie mam pojęcia co ci w główce siedzi, ale zapowiada się nieźle.
    Ciekawa jestem dalszej części pierwszego, tego na razie mniej, ale wygląda fajnie <3
    Więcej nie napisze Wikuś, próbne testy, szkoła i padam na twarz :)
    Budziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?
      Z całego serduszka dziękuję, że jesteś i czytasz moje wypociny! ^^

      Usuń
  4. Kicałka całym serduchem jest za poprzednim opowiadaniem.
    Co ty na to, żeby dokończyć tamto?
    Nie musisz pisać trzydziestu rozdziałów, jeżeli nie czujesz się na siłach.
    To opowiadanie może być następne.
    Aczkolwiek ty zadecydujesz.
    Nie będę cię zmuszała do kontynuacji tamtego jeżeli to będzie pisało ci się lepiej.
    Wiedz, że zostanę z Tobą.
    Nie ważne jaka decyzję podejmiesz ja i tak zostane.
    To opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawe.
    Vils ma chłopaka.
    Co za bezczelny facet.
    Jak on tak mógł powiedzieć Fran!
    Vils spotyka Lajona?! Ooooo ;* ;* ;*
    Czekam na Twoja decyzję.
    Wpadniesz kiedyś do mnie?
    Linkacza zostawię w zakładce :*
    Pozdrawiam Kicałka ❤
    Buziaczki :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. O,jacie! Jaki super prolog! Biedna Fran :( Diego,!!!!
    No już czekam na next!
    Dodaje cię do kręgów!
    Czekam na NEXT!
    I oczywiście zachęcam do wpadniecia do mnie!
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzięki!
      Cieszę się, że ci się podoba! ;D
      W wolnym czasie wpadnę.

      Usuń
  6. Przeepraszam :c
    Wiem, że nie skomentowałam poprzedniego rozdziału.
    Kompletnie zapomniałam, dlatego od raz muszę dodać cię do zakładek, by taka sytuacje nie miała miejsca ♥.

    Prolog bardzo mi się spodobał *-*
    Przyznaję bez bicia, że w ankiecie zagłosowałam na nowe.
    Kierowała mną chyba chęć poznania czegoś nowego i wgl xD.
    Jeśli mnie nie zrozumiesz, to nie martw się - dzisiaj sama siebie nie ogarniam xD.
    No bynajmniej pisz, na które masz więcej pomysłów ^-^
    To, że zagłosowała na nowe nie znaczy, że jeśli będzie "stare", to przestanę komentować. Co to, to nie. Tak łatwo się mnie nie pozbędziesz :>.

    Czekam na twoją decyzję ♥
    Buziaki :*
    Hana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie gniewam się! <3
      Najważniejsze, że jesteś ;|

      Usuń
  7. DAWNO DAWNO DAWNO DAWNO DAAAAAAAWNO
    Mnie tu nie było, no ale, no tak jakoś wyszło, sama wiesz, nie udzielałam się na bloggerze :/
    Ale teraz powracam i miałam już się wziąć za komentowanie, a tu proszę.... prolog nowego opowiadania ^^
    Dobrze, więc jest on bardzo pięknie napisany i bardzo zazdroszczę Ci talentu, droga panno, nie zmarnuj mi tu go!
    Iii szkoda mi Fran, a Diego to skończony palant. Chu.... Znaczy.... Niech się wali, debil xd
    Jamie to chłopak Fjoli?
    Spadaj, następny debilu, pfff..
    A ten chłopak to pewnie Lajon ^^
    I pewnie będzie Lajonetta ^^
    I o matko, bardzo bym chciała poznać dalsze losy tych bohaterów, choć tamto opowiadanie jest wspaniałe.
    Pisz co chcesz, co Ci bardziej pasuje, w czym będziesz czuła się dobrze i rozwijała swój talent :D

    Czekam na jedyneczkę <3
    ALBO
    Na następny rozdział starego opowiadania :*

    MNÓÓÓÓSTWO WENY CI ŻYCZĘ <3

    Julson ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julcia! ;D
      Tak bardzo się cieszę, że jesteś <3

      Usuń
  8. Ja wiem, że mnie już nie kochasz :-""(
    Nie skomentowałam poprzedniego, mimo że mam pierwsze miejsce.
    Ale pisałam Ci skarbie o co chodzi, więc mam nadzieję że wybaczasz mi ^.^

    A teraz szczęśliwa ( bo dzisiaj w necie i w Tv ukaże się VSFS 2015 ) - przechodzę do komentowania prologu nowego opowiadanka.

    Powiem na wstępie: JA JE CHCĘ!
    Wszystko co piszesz jej cudowne, ale to *o*
    O matko!
    Gdzie Ty znalazłaś pomysł na coś tak cudownego?
    Musisz się ze mną podzielić talentem.♥
    Zrobisz to, prawda?
    Zaraz będę Cię maltretować ( jak mnie łeb przestanie nawalać :-'( )
    No ale skomentować trzeba!

    Ogólnie to bardzo mi się podoba zarys tego opowiadania.
    Zgaduję iż Leon i V się jeszcze nie znają, ale prawdopodobnie się poznają i ja wiem, że to będzie Lajonek ten na którego wpadła ale cśś ^.^
    Jamie, Jamie, Jamie...
    Jakis taki... Jamiowy xD
    Ogólnie lubię to imię, ale tutaj za bardzo klei się nam do V :-c
    I JEST MOJA FRAN
    Hah, wiedziałam że ją dasz!
    Nasze Love ukochane ^.^
    Tylko kurczę znajdę tego Diego i go nie wiem co, ale coś!
    Groźna Blake xD
    Fran jest supii i Viola jest supii no i Lajonek nasze ciasteczko, love i chłopak też jest/ będzie Supiii!

    Ogółem biorąc: jestem za tym opowiadaniem!
    Chociaż jednak do tamtego mam sentyment, bo jeden rozdział ( szpan xD ) powstał przy mojej pomocy, ale no...
    To jest takie tajemnicze!
    I V tutaj to twarda babka, której nie można wejść na łeb! :-D
    Moja krew

    Tak więc moją opinie znasz :-)
    I jeżeli będziesz pisać to będę bardzo szczęśliwa, ponieważ masz wielki talent!
    I nadal skrycie liczę na zajmowanie miejsca pomimo mojej małej wpadki :-')
    Ale wiesz, sql. Mega cisną.
    Ahhh...

    Śpiąca, Blake♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak btw, cudna Lodo ( księżniczka prosto z Włoch ) na twoim prof ^.^

      Usuń
    2. Jak mogłabym cię nie kochać?
      Dziękuje za niesamowity komentarz, który ujął moje serducho <3

      Usuń
  9. Wole tamto ale to może być póżniej. Rozdział cudo. Taki tajemniczy. Besos Vivien

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja według Ciebie dokończyłabym stare opowiadanie jeszcze tak z dziesięć rozdziałów, a potem zaczęła nowe, bo nie chcę, żebyś powtarzała moje błędy i nie kończyła tego, co zaczęłaś :D

    Komentarzami się nie martw, nie wymagaj komentarzy, bo to wygląda jakbyś dla nich pisała, a nie dla czytelników. Pisz, bo to kochasz, a nie dla tych paru słów uznania. Tak Ci nie będzie wychodziło ;3

    Zobaczymy na co się zdecydujesz ;*
    Olivie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednej rzeczy tutaj jestem ciekawa xD
    Na kogo nasza kochana Viola wpadła ^^
    Ale coś przeczuwam, bo :
    ''przepiękne szmaragdowe oczy i urocze dołeczki ''
    A takie oczy i dołeczki ma tylko jedna osoba ♥
    Jest nią Verdas !! <333
    Będzie miłość od pierwszego wejrzenia <3
    Ale, ....
    Violetta ma chłopaka,
    Kurde ! Ale kto to w ogóle jest !!
    Bezczelny facet,
    A raczej dzieciak, Jak on mógł się tak odnieść do Fran !!
    Violetta bardzo dobrze mu powiedziała, Niech przemyśli swoje zachowanie,
    A co takiego zrobił Diego ??
    Zaciekawiło mnie to ^^
    Mi obydwa opowiadnia przypadły do gustu ♥
    Zdecydujeszy ty <333

    Życzę weny,
    Pozdrawiam ♥
    Sysia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Jamie nie jest taki zły xD
      Dziękuję ci Sysia i cieszę się, że ci się podobają <3

      Usuń
  12. Jestem, późno ale jestem ♥
    Mega mi się podoba! ^.^
    Wydaję mi się że tym kimś jest Verdas :D
    Hahah pewnie się nie mylę :D
    Ok lecę czytać dalej <3

    Merry

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett