czwartek, 14 lipca 2016

Prolog






Informacja z ostatniej chwili.
Kilka dni temu na obrzeżach miasta
zaginęła dwudziestotrzyletnia kobieta.
Szatynka o jasnej cerze i brązowych oczach.
Dziewczynę ostatni raz widziano w pobliżu jej zamieszkania,
razem ze swoja przyjaciółką.
Tragiczne zniknięcie dziewczyny zgłosiła rodzina,
która jak ustaliła policja, bardzo martwiła się o swoje dziecko
Ubrana była w niebieską, długą sukienkę i białe koturny.
Poszukiwana miała przy sobie brązową torebkę,
klucze od mieszkania, dowód jak i telefon o czarnej obudowie.
Zmartwiona rodzina pomaga policji w poszukiwaniach.
Jeśli ktokolwiek widział gdzieś zaginioną ostatni raz,
lub z nią rozmawiał prosimy o zgłoszenie się do komendy głównej.
Śledztwo, które prowadzi komendant wszczęte zostało czwartego dnia zniknięcia.
Każda informacja jest nowym tropem w sprawie.
Każda sekunda może pomóc w odnalezieniu młodej kobiety,
jak i uchronieniu przed śmiercią.
- Proszę wszystkich, którzy teraz mnie słyszą.
Jeśli widzieliście ją choć raz przypadkowo lub pamiętacie,
gdzie była pomóżcie mojej rodzinie.
Chcę, żeby moja córka szczęśliwie wróciła do domu - mówiła kobieta, płacząc.
Więcej szczegółów na głównej stronie komendy.






Od autorki:
Dzień dobry....dobry wieczór państwu :)
Oto przed wami prolog nowej historii, która
swoją drogą mam nadzieję, wam się spodoba xD
Wiem, że jest tajemniczo.
I tak ma być ^^
Ale wszystko się powoli będzie wyjaśniać,
przygotujcie na dawkę takiego..troszkę kryminału.
Liczę na was pod prologiem ;D
Dobrze wiecie, że nie zależy mi na komentarzach,
ale zawsze mnie motywują, gdy czytam takie
przemiłe słowa z waszej strony.
Rozumiem, że połowy z was tutaj już nie ma.
I to z mojej winy ;x
To do nexta number one, kochani ;)

Pamiętaj; każdy komentarz, to dla mnie wielkie wsparcie ;*


I love you. ;)
Wiktoria.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hej :D
      Bez sensu jest pisać hej, raczej powinnam pisać "pa", bo idę spać xD
      Nie wiem co tu dużo pisać.
      Moje zdanie znasz <3
      Zaczyna się świetnie, jestem mega ciekawa co ty tam nawymyślałaś i cieszę się, że w końcu zdecydowałaś się pisać :)
      Liczę na ciebie ;)

      Bye ♥

      Usuń
  2. Łoooo!
    Nie wiem co napisać.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Kryminał? Oł yeaaaaa 😆
    Już się nie mogę doczekać.
    Wymyśliłaś coś extra i jestem tego pewna.
    Prolog tajemniczy. Dużo nie mówi, ale wiadomo, że ktoś zaginął.
    Czyżby chodziło o Vils?
    Cudowny!
    Czekam na namber łan 😀
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohooo
    Violka zaginela :o
    Pewnie ktos ja porwal ;-;
    A moze Leon jest policjantem ^^
    Albo gosciem ktory ja uratuje :*
    A moze tym, co ja porwal? ;D
    Jestem dziwna xd
    Supi prolog :*
    Czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj kochana! Jestem tutaj pierwszy raz, ale szczerze to zostanę tu na dłużej. Zyskałaś właśnie nową obserwatorkę i stałą komentatorkę, haha.

      Jak na razie to przeczytałam tylko prolog. Poprzednie opowiadanie przeczytam jak znajdę trochę czasu na to.

      Prolog bardzo mi się spodobał. Jest taki tajemniczy, dużo nie mówi, ale to dobrze - bo ma się niedosyt i czeka się z niecierpliwością na rozdział.

      W prologu chodzi pewnie o Violettę, ale możesz nas zaskoczyć i może być to ktoś inny, hmm?

      Dużo o prologu nie mogę powiedzieć, bo jest o krótki. Więcej pewnie wypowiem się pod rozdziałem pierwszym, więc wtedy szczelę tu jakiś długi komentarz xD

      Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. ♥

      Buziaki,
      Kylie.

      Usuń
  5. Wiedziałam ,że wrócisz!
    I to z jakąś nową bombom.

    Zapowiada się ciekawie.
    Na pewno mnie tu nie zabraknie:*
    Nie pozbędziesz się mnie;)

    Czyżby chodziło Viole?
    Jaką role odegra Verdas?
    Chce wiedzieć!

    Wspaniałe
    czekam:*

    Gabi:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Jak na początek, prolog jest bardzo interesujący :)
      Czekam na pierwszy rozdział ^^
      Pozdrawiam,
      Shoshano aka Kerry aka Kercia aka Paw aka Ludź aka Małpa

      Usuń
  7. Cudny ♡♡♡
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  8. To się porobiło...! :D
    Zakładam,że to Viola zaginęła?
    Uhuhu już czuję,że spodoba mi się ta historia <3
    Zaciekawiłaś mnie *.*
    Jestem tu pierwszy raz, ale możesz być pewna,że nie ostatni :*
    Czekam na więcej ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Tego się nie spodziewałam. Naprawdę ciekawie się zapowiada. Będę czytać. Obiecuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy prolog
    Czyżby zaginioną była Viola?
    Może Leon jest policjantem, który prowadzi śledztwo zaginięcia szatynki?
    Przeczytałam poprzednie opowiadanie i mi się bardzo spodobało.
    Masz talent.
    Nowa historia zapowiada się ciekawie.
    Czekam na kolejny rozdział
    Zapraszam do mnie http://kochamleonetteforever.blogspot.de/
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Hejka!
      Przychodzę do Ciebie jak widzisz bardzo szybko :') Tak, wiedziałam, że zapomnę wrócić do połowy zajętych miejsc, typowa ja.

      Kiedyś czytałam tego bloga, ale potem wypadł mi on z głowy i tak się stało, że jestem tutaj ponownie dopiero teraz. Ale wracam, mam nadzieję na stałe, o ile będziesz kontynuować tę historię.

      Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo szczerze mówiąc nawet nie mam o czym. Prolog jest krótki i nie mówi za wiele, ale mam nadzieję, że wynagrodzisz nam to długaśnym rozdziałem. Chociaż fajnie, że jest tak tajemniczo.

      Czyżby tu chodziło o Violettę? O, a León będzie policjantem zajmującym się śledztwem, detektywem lub sprawcą. Hah, czuję, że to opowiadanie będzie dobre.

      Chciałbym wrócić do czasów, kiedy moje komentarze miały sens, naprawdę;(

      Dobra!

      Czekam na kolejny rozdział i trzymam kciuki, żeby pojawił się jeszcze w ten weekend.

      Dla państwa,
      L xD

      Usuń
  12. Cudowny. Tajemniczy, ale taki ma być. Czekam na pierwszy rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  13. Głupia ja..
    Czytałam a nie skomentowałam
    Wybacz ;cc
    To teraz skomentuje ;// :)

    To ciekawe xdd
    V zaginęła ale co się z nią stało?
    Porwał ją ktoś?
    To się robi coraz ciekawsze. Pewnie Lajon jest policjantem i ją znajdzie :3
    Chyba, że to L ją porwał *o*
    Jezu..
    To by było straszne.
    Lajon i mafioza xDD

    Szykuj miejsce dla mnie.
    Bo będę tu obecna ZAWSZE

    Kocham *-*
    Twoja Callie ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku kryminal ;D
    Ciekawie się zapowiada :D
    Kocham takie początki , normalnie .cudnasnie <3
    Pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga i chyba tu zostanę ;*
    Zapraszam też do siebie ;
    http://mojeoneshoty.blogspot.com/?m=1

    http://giveyoumeheart.blogspot.com/?m=1


    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj kochana :*
    Przepraszam, że przybywam do Ciebie tak późno, ale zdążyłam przed pierwszym rozdziałem, który mam nadzieje,pojawi się w niedalekiej przyszłości :D
    Jeju... Brak mi słów, nie wiem co powiedzieć... Zawsze doprowadzasz mnie do takiego stanu, ale to tylko przez to, że jestem pod ogromnym wrażeniem :*
    To co piszesz jest takie OCH i Ach xD Coś niesamowitego ♥
    Prolog jest oczywiście świetny :*
    Taki tajemniczy, że chce się więcej, więcej, więcej!!!!! ♥♥ Powiedz mi moja droga, zrobiłaś to specjalnie? xD Wzbudziłaś moją ciekawość i nie mogę się doczekać ciągu dalszego :)
    Zdradziłaś nam niewiele, możemy się tylko domyślać jakiś faktów. Ciężko mi idzie zgadywanie, to do czego doszłam jest raczej oczywiste (chyba :D), zaginioną dziewczyną jest Violetta? :) Jestem ciekawa jaką rolę odegra Verdas, oby nie był psychopatą, który ją porwał :O Nieee, to nie pasuje do Leona. Może będzie policjantem, który ją odnajdzie. Tak wgl. wizja Verdasa w mundurze, zawsze była taka HOT xD Hahaha :D A może będzie tylko jakimś świadkiem, osobą, która coś wie... Ech, ja akurat nic nie wiem, mogę się tylko domyślać xD
    Jeszcze raz: CUDOWNY prolog! :**
    Czekam na pierwszy rozdział ♥
    Weny życzę i nie odpowiadam za błędy bo piszę na telefonie :D

    Pozdrawiam,
    Rachel :*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett