wtorek, 24 maja 2016

Rocznica bloga

(przeczytaj, to ważne)

Dzień dobry wszystkim! :)
Dziś 24 maja, niby zwykły dzień.
Jak co roku, prawda?
Ale nie dla mnie.
Dokładnie dziś mija 365 dni od pojawienia się mnie
na tym blogu.
Od uczenia się podstaw od doświadczonych blogerek,
przeżycia z wami kilkanaście wspaniałych chwil, 
które zawsze pozostaną w moim sercu.
Wiem  też, że to była dobrze podjęta decyzja,
dzielenie się z wami tym, co mam w swoim sercu,
pisanie swoich uczuć, tego co myślę,
przez różne one shoty czy opowiadania.
Poznanie tak dobrych ludzi, nowe znajomości z kimś,
kto tak samo jak ja kocha całą obsadę, 
i choć mieszka w innym województwie,
to jest prawie taki sam jak ja :)
Ci, którzy byli ze mną od początku
z pewnością widzieli, że pisanie jest moją pasją, 
wkładam w to mnóstwo pracy i wysiłku, a czasami
nawet zrywałam nocki ponieważ wiedziałam, że
bez pisania, śpiewu i tańca jestem nikim.
W żadnym stopniu.
To wszystko minęło zanim się obejrzałam,
 mogę was zapewnić, że nadal będę pisać,
 jeśli tylko ktoś zostanie na blogu, 
będziecie mnie w jakiś sposób motywować,
 a ja będę mieć pewność, że mam dla kogo pisać,
 a czytelnicy czytają to z zachętą.
Proszę każdego z osobna, aby po przeczytaniu posta
napisał coś, może to być zwykła literka czy kropka, przecinek.
Zależy mi na tym, bo chcę wiedzieć na czym stoję.,
I być stu procentowo pewna, że są jeszcze osoby,
którym zależy na tym abym tu została i dalej się rozwijała.
Na pewno, kiedy oceny zostaną wystawione zacznę dokańczać tą,
 jak i pisać nową historię, która ma swoje zakładki i 
dalsze pomysły.
Myślę, że zdobyliście lekturę na dzisiaj :)
Z okazji rocznicy w najbliższym czasie pojawi się ONE SHOT,
myślę, że zaskoczy was pozytywnie.
Dziękuje wam, że jesteście, bo bez was
nic by tutaj nie powstało :)
Rozdział 18 JUŻ WKRÓTCE.

Wiktoria.

























32 komentarze:

  1. Kochanie gratuluję Ci każdego osiągnięcia na tym blogu! 💟
    Nie była z Tobą od początku, ale odkąd zaczęłam czytać Twoje opowiadania strasznie spodobało mi się to jak piszesz. Nie poddawaj się. Pisz dla nas dalej. Będę czekała z niecierpliwością na kolejne rozdziały i na OS z okazji roku bloga. Widzisz ile już z nami wytrzymałaś? Dałaś rade. Wkładasz w pisanie całe swoje serce i to widać.
    Oby tak dalej! Ja zostaje. Nigdzie się nie wybieram. Chyba, że sama się mnie.pozbędziesz.

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje za te słowa, Maddy!
      Jak możesz myśleć, że cię stąd wygonie? W żadnym wypadku, twoje komentarze to ogromna motywacja :)

      Usuń
  2. Kochana gratuluje :D <3 😍💗💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy to bardziej sarkazm czy szczere słowo.

      Usuń
  4. Gratulację!!! Mam nadzieję, że zostaniesz z nami jeszcze przez kolejny rok, a nawet 5 lat <3 Będę cię motywować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci z całego serca kochana ♥♥
    Rok to naprawdę ogromna ilość czasu ;o.
    Ja mam bloga od kilku miesięcy dopiero, a już chyba z milion razy myślałam o odejściu XD. Wytrwałość twoja i talent są rzeczami godnymi podziwu :*.

    Mam nadzieję, że jeszcze przez długi czas będę mogła czytać Twoje perełki ^.^.

    Wyczekuję OS'a i rozdziału *.*
    H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie próbuj mi odchodzić Hania!
      Wielkie dzięki za takie piękne słowa ♥

      Usuń
  7. Sto lat sto lat niech żyje ten blog nam ^_^
    Nie mogę się doczekać. Trzymam kciuki
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat sto lat niech żyje ten blog nam ^_^
    Nie mogę się doczekać. Trzymam kciuki
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tuu xD Czytam c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wybacz że wracam tak późno (ale lepiej pozno niż wcale :-D)
    Wiem, dawno mnie tu nie było.
    W ogóle jakoś przestałam się aż tak bardzo udzielać, ale chyba pora to zmienić ^.^
    W końcu idą wakacje!
    Jeszcze trochę przetrwamy w sql, c'nie?

    Ale już nie mówiąc o głupotach przechodzę do notki;
    Bardzo gratuluje ci wytrwania tego roku na blogu.
    Sama jestem w tej swerze trochę ponad dwa lata i wiem że te pierwsze 365 dni (lub 366 w zależności od roku :-P) jest niezwykle trudne.
    Ty to przetrwałas, a do tego bardzo się rozwinęłas!
    Więc wielkie gratulacje!
    No i oczywiście życzę ci żebyś wytrwała z nami jeszcze długo i abyś dalej się rozwijała na naszych oczach <3
    Ja tu jestem, czytam (choć nie komentuję regularnie ;-() i czekam na następny.
    Jeszcze raz gratuluje wszystkich wyświetleń, czytelników i komentarzy.
    No i oby tak dalej!

    Blake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i mam nadzieję że wy też wytrwacie ze mną jak najdłużej ♥

      Usuń
  11. Pisz dla nas jak najdłużej. Z wielką ciekawością śledzę dalsze losy tego bloga. On jest cudowny. Zakochałam się chyba. Kurde. Chłopak będzie zazdrosy uuu 😊
    Jestem tu od nie dawna. Od r18 będę komentować systematycznie. Słowo xD kocham twój blog. Wielkie Love :-* kochana,ja uciekam. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Słoneczko,
    nie mam zielonego pojęcia, czy jeszcze w jakimkolwiek stopniu mnie pamiętasz, ale to nieważne, liczy się to, że ja pamiętam Ciebie bardzo dobrze i nadal szaleję za Twoimi pracami, które są przepełnione masą uczuć. Ty wiesz dobrze, że jestem z Tobą i postaram się pojawiać częściej w komentarzach.
    Skarbuś, gratuluję Ci takiego rezultatu i życzę Ci, byś była tutaj jak najdłużej się da, obdarzając nas nadal tak świetnymi pracami. Otaczaj się samymi kochanymi duszyczkami, bo naprawdę zasługujesz na wszystko co najlepsze. Jesteś świetną dziewczyną, trzymaj się.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tęsknię za Twoimi perełkami 😞

    OdpowiedzUsuń
  14. super piszesz mam nadzieje że zostaniesz tu jeszcze długooo
    nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału^^

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett